Levering

Levering i Danmark

Vi sender pakker og breve med PostNord. Vores leveringer er altid fragtfri i Danmark med mindre andet oplyses (dog ikke Grønland og Færøerne). PostNord leverer til døren og der adviseres på mail eller sms, hvis der er opgivet mailadresse og mobilnummer ved køb. Hvis modtager ikke er hjemme, når pakken skal leveres, lægges den i en pakkeshop i nærheden, hvor den kan afhentes inden for det angivne tidsrum. Novafons pakkeforsendelser er forsikret i tidsrummet fra afsendelse til levering og kan spores på trackingnummer oplyst af PostNord.

Vi afsender varer inden for 1-3 hverdage, og pakken leveres inden for 1-3 hverdage efter afsendelse. Ved udsolgte varer, kontakter vi køber og aftaler leveringstidspunkt.

* Bemærk! Ved afsendelse af breve, er leveringstiden 5-9 hverdage.

Ved oplysninger om at pakken må stilles, er det kunden som hæfter for pakken, når den er stillet af PostNord. Novafon erstatter ikke stjålne varer, som er leveret ved deponering.

Levering i udlandet

Ved forsendelse ud over Danmarks grænser (inkl. Færøerne og Grønland) opkræves den til enhver tid gældende portotakst. Desuden kan der til lande uden for EU være fortoldningsomkostninger.

Forsendelsen er forsikret af Novafon ApS. For standardvarer gælder, at afsendelse sker indenfor 4 hverdage og levering sker med Postens Erhvervspakker i løbet af 1-9 hverdage efter afsendelse.

Ved modtagelsen af varen er kunden forpligtet til at undersøge at emballagen er uåbnet og ikke beskadiget. Eventuelle skader skal noteres/påtales til posten ved modtagelsen samt meddeles til Novafon ApS omgående.

Hvis der ønskes momsfri faktura ved bestilling udenfor EU, kontaktes vores kundeservice inden bestilling. Alle beløb er angivet i Danske Kroner.

Betaling

Sådan bestiller du

Når en vare er lagt i kurven, kan du indtaste dit navn og din mailadresse (det er valgfrit, om du vil indtaste en adgangskode, så du kan logge ind på et senere tidspunkt) og trykke på fortsæt. Derefter bliver du bedt om at indtaste leverings-oplysninger samt telefonnummer. Efter du igen trykker fortsæt kommer Post Nord frem, og her kan du vælge at tilføje en kommentar til din ordre. Når du trykker fortsæt igen, kommer du til betaling. Her vælger du den ønskede betalingsform samt godkender vores salgsbetingelser. Du kan vælge betaling med Dankort, Mobilpay eller bankoverførsel. Bemærk, ved bankoverførsel kan din leveringstid forlænges med en bankdag eller to. Når ordren er gennemført, modtager du en ordrebekræftelse. Skulle du ikke modtage den, kan du tjekke din spam-mappe hvor automails nogen gange lander. Får du ikke ordrebekræftelsen, kontakter du blot vores kundeservice, så hjælper vi gerne. Din bestilling er nu gennemført og vi sender din pakke hurtigst muligt.

Betaling med Dankort

Vi modtager betaling med Dankort. Novafon dækker alle gebyrer og omkostninger for betalingen. Efter valg af Dankort, læste og godkendte salgsbetingelser, kommer betalingsfeltet frem, og du kan gennemføre betalingen.

Betaling med Mobilpay

Vi modtager betaling med Mobilpay. Novafon dækker alle gebyrer og omkostninger for betalingen. Efter valg af Mobilpay, læste og godkendte salgsbetingelser, kommer betalingsfeltet frem, og du kan gennemføre betalingen. Følg blot instruktionen på skærmen.

Betaling med bankoverførsel

Ved betaling med bankoverførsel godkender Novafon ordren, når pengene er overført. Husk at påføre navn eller ordrenummer på overførslen. Varen afsendes, når pengene er overfør jvf. ovenstående leveringsoplysninger.

Der forudbetales på kontonr. 6863-0001086995. Alle priser er kontantpriser inkl. moms og der ydes ikke kontantrabat eller kredit. Overskrides en betalingsdato, vil der blive påført et rykkergebyr på kr. 100,00 samt 2% rente p.a.


Ved kontooverførsel fra udlandet benyttes SWIFT NSBKDK21 - Iban DK8868630001086995.

Har du spørgsmål

Vedrørende betaling og levering, er du velkommen til at ringe til os på telefon 7022 1404 eller skrive til os på novafon@novafon.dk

Ny konto registrer

Already have an account?
Log ind i stedet Eller Nulstile adgangskode