Salgsbetingelser

Ved bestilling eller køb anses køberen for at have læst og accepteret følgende salgs- og leveringsbetingelser.

Priser og levering

Priser og indhold kan ændre sig uden varsel.
Forsendelsesomkostninger fremgår af ordren og følger Post Danmarks takster.
Forsendelsen ved levering indenfor Danmarks grænser er gratis, med mindre andet aftales. Leveringstid på pakker er 1-4 hverdage. Leveringstid pr. brev (tilbehørsdele) er 5-9 hverdage.

Ved forsendelse ud over Danmarks grænser (inkl. Færøerne og Grønland) opkræves den til enhver tid gældende portotakst. Desuden kan der til lande uden for EU være fortoldningsomkostninger.
Forsendelsen er forsikret af Novafon ApS. For standardvarer gælder, at afsendelse sker indenfor 3 hverdage og levering sker med Postens Erhvervspakker i løbet af 1-3 hverdage efter afsendelse.

Ved modtagelsen af varen er kunden forpligtet til at undersøge, at emballagen er uåbnet og ikke beskadiget. Eventuelle skader skal noteres/påtales til posten ved modtagelsen samt meddeles til Novafon ApS omgående.

Hvis der ønskes momsfri faktura ved bestilling udenfor EU, kontaktes vores kundeservice inden bestilling.

Betaling

Alle køb betales enten via Dankort eller Bankoverførsel. Ved betaling med Dankort er der intet gebyr.

Der kan også forudbetales på kontonr. 6863-0001086995. Alle priser er kontantpriser inkl. moms og der ydes ikke kontantrabat eller kredit. Overskrides en betalingsdato, vil der blive påført et rykkergebyr på kr. 100,00 samt 2% rente p.a.
Ved kontooverførsel fra udlandet benyttes SWIFT NSBKDK21 - Iban DK8868630001086995.

Returret

Novafon ApS yder 14 dages fortrydelsesret og yderligere 14 dage til at returnere varen, regnet fra leveringsdato.

Såfremt varen fremstår som ny og er i original emballage tilbagebetales hele beløbet. Ved ny forstås, at apparatet må være prøvet, som hvis man havde set og prøvet det i en forretning. Såfremt varen har været brugt og ikke længere kan sælges som helt nyt fratrækkes værdiforringelse en eventuel tilbagebetaling.

Bemærk! Da apparatet er et personligt og hygiejnisk apparat vil det, såfremt det på nogen måde bærer præg af at være brugt, betegnes som en leje og man kan forvente at der fratrækkes kr. 1.400,00 som havde man lejet det.

Kunden hæfter for apparatet indtil det er returneret og modtaget hos Novafon, og fragtskader dækkes jvf ovenstående. Returforsendelsen skal være pakket forsvarligt ved returforsendelsen.

Fortryder du købet:

- Skal dette skriftligt (mail eller brev) INDEN 14 DAGE meddeles til Novafon ApS. Har vi ikke modtaget en skriftlig fortrydelse inden 14 dage fra levering, bortfalder returretten.

Senest 14 dage efter den skriftlige fortrydelse sendes varen og original faktura tilbage for kundens regning og risiko til følgende adresse:

Novafon ApS, Floravænget 17, 5471 Søndersø. Pakken SKAL sendes som pakke med levering. Vi modtager IKKE pakker til afhentning.

Benytter du dig af fortrydelsesretten, vil du hurtigst muligt og senest 14 dage efter vi har modtaget den, få dine penge tilbage. Pengene vil blive krediteret dit dankort, hvis der er betalt med det og ellers overført til din bankkonto, husk derfor at oplyse kontonummer.

Registrering af oplysninger

Novafon ApS registrerer dit navn og din adresse samt faktura i sit kundekartotek i forbindelse med købet. Oplysningerne videregives ikke.

Garanti, service og reklamation

Reklamation over fejl ved varen skal ske omgående, efter at du har opdaget den eller burde have opdaget den ved en almindelig gennemgang af varen.

Ved forsøg på selv at reparere apparatet (gælder også tape eller lign. omkring apparat eller transformer) eller brug af apparatet efter fejlen er opdaget bortfalder al garanti.

Du kan reklamere skriftligt eller mundtligt. 2 år efter modtagelsen af varen ophører retten til at reklamation i henhold til Købelovens § 83, stk. 1, medmindre andet er aftalt. Når Novafon ApS modtager en klage over en vare, behandles klagen hurtigst muligt. Novafon ApS vil tage stilling til, om varen skal repareres, ombyttes, eller om der skal gives et prisnedslag.

Reklamation skal ske til Novafon ApS, Floravænget 17, 5471 Søndersø, tlf. 70 22 14 04, email: novafon@novafon.dk . Original faktura eller købsbevis skal altid medsendes ved reklamation, da det er garantibevis.

Forbehold og ansvar

Novafon ApS forbeholder sig ret til ændring i produkter og priser uden varsel, også uden at udgive ny prisliste. Der tages forbehold for eventuelle trykfejl, fejl og mangler i prislister, på hjemmesiden samt tilhørende brochurer og prospekter. Ligeledes tages forbehold for leveringstider i forbindelse med udsolgte varer.

Ved indsendelse af produkter til Novafon ApS er det kundens ansvar at emballere forsendelsen forsvarligt og eventuelt opståede transportskader på produktet udbedres efter regning.

Enhver handel udføres under forbehold for force majure, herunder samfundsmæssige uroligheder, manglende råmaterialer, naturkatastrofer, strejker, ildebrand, tyveri og enhver anden udefra kommen begivenhed, som forhindrer Novafon ApS eller vore leverandører i at levere.

 

Novafon ApS 
Floravænget 17
5471 Søndersø
Tlf. : +45 70 22 14 04
Email : novafon@novafon.dk
Web : http://www.novafon.dk

Cvr nr. 72794613

Ny konto registrer

Already have an account?
Log ind i stedet Eller Nulstile adgangskode