Returnering af varer
Oplysninger om returforsendelse
Novafon ApS yder 14 dages fortrydelsesret på varen fra leveringsdato.
Såfremt varen fremstår som ny og er i original emballage tilbagebetales hele beløbet (- fragtomkostninger). Ved ny forstås at apparatet må være prøvet, som hvis man havde set og prøvet det i en forretning. Såfremt varen har været brugt og ikke længere kan sælges som helt nyt fratrækkes værdiforringelse en eventuel tilbagebetaling. Da apparatet er et personligt og hygiejnisk apparat vil det, såfremt det på nogen måde præg af at være brugt, betegne det som en leje og man kan forvente at der fratrækkes kr. 1.200,00 som havde man lejet det. Kunden hæfter for apparatet indtil det er returneret og modtaget hos Novafon, og fragtskader dækkes jvf ovenstående. Returforsendelsen skal være pakket forsvarligt ved returnering.
Bemærk venligst. Pakker skal sendes med levering til vores adresse. Vi afhenter ikke varer i forskellige pakkeshops og disse returneres automatisk til afsender for afsenders regning.
Fortryder du købet:
- Skal dette INDEN 14 DAGE meddeles til Novafon ApS pr. mail eller telefon. Har vi ikke modtaget en skriftlig eller telefonisk fortrydelse inden 14 dage fra levering bortfalder returretten.
Senest 14 dage efter den skriftlige fortrydelse sendes varen og original faktura tilbage for kundens regning og risiko til følgende adresse:
Novafon ApS
Skovbrovej 14
5400 Bogense.
Pakken SKAL sendes som pakke med levering. Vi modtager IKKE pakker til afhentning i pakkeshops.
Benytter du dig af fortrydelsesretten, vil du hurtigst muligt og senest 14 dage efter vi har modtaget den, få dine penge tilbage. Pengene vil blive krediteret dit dankort, hvis der er betalt med det og ellers overført til din bankkonto, husk derfor at oplyse kontonummer.
Har du en reklamation:
Skal du returnere apparatet på grund af en reklamation, bedes du kontakte vores kundeservice på telefon 7022 1404 eller på mail novafon@novafon.dk.
BEMÆRK: Det er kun muligt at returnere på adressen efter telefonisk aftale på 7022 1404.