Reparation og service

Har du et apparat, som skal repareres, bedes du kontakte vores kundeservice på telefon 7022 1404 eller på mail novafon@novafon.dk.

Du vil her blive oplyst, om reparation er mulig og en eventuel pris på reparationen. Vi giver 2 års garanti på reparationer, som er udført på vores fabrik. Det er derfor vores kundeservice som afgør i samråd med dig, om en reparation er mulig og sikkerhedsmæssig forsvarlig. Garantien omfatter de dele, som reparationen indeholder, og gælder således ikke på andre dele af apparatet.

Ved mail eller telefonsamtale, vil du blive oplyst om en forsendelsesadresse, hvor apparatet skal indleveres.

Da du som kunde hæfter for forsendelsen indtil den er modtaget hos os, er det vigtigt, at den er pakket forsvarligt. Novafon hæfter ikke for ødelagte forsendelser som følge af fragtskade. Der skal vedlægges købsfaktura ved forsendelsen. Bemærk venligst; Forsendelser skal sendes til adressen. Vi afhenter IKKE forsendelser i pakkeshops og disse returneres for købers regning.

Vi modtager ikke apparater til reparation eller service uden forudgående aftale med kundeservice.