Salgsbetingelser
Ved bestilling eller køb anses køberen for at have læst og accepteret følgende salgs- og leveringsbetingelser.
Priser og levering
Priser og indhold kan ændre sig uden varsel.
Forsendelsen ved levering indenfor Danmarks grænser er gratis ved køb af Novafon-apparat. Tilbehør og lign. vil altid have midst en gratis forsendelsesmulighed. Leveringstid på pakker er 1-4 hverdage. Leveringstid pr. brev (enkelte tilbehørsdele) er 5-9 hverdage.
Forsendelsesomkostninger til udlandet fremgår af ordren. Vær opmærksom på, at du selv afregner moms ved bestilling uden for EU.
Ved forsendelse ud over Danmarks grænser (inkl. Færøerne og Grønland) opkræves som maksimum den gældende portotakst. Desuden kan der til lande uden for EU være fortoldningsomkostninger. Disse vil være indeholdt i fragtprisen, som angives ved kassen (gælder dog ikke Grønland).
Forsendelsen er forsikret af Novafon ApS. For standardvarer gælder, at afsendelse sker indenfor 3 hverdage og levering sker med Postens Erhvervspakker i løbet af 1-4 hverdage efter bestilling.
Ved modtagelsen af varen er kunden forpligtet til at undersøge, at emballagen er uåbnet og ikke beskadiget. Eventuelle skader skal noteres/påtales til posten ved modtagelsen samt meddeles til Novafon ApS omgående.
Hvis der ønskes momsfri faktura ved bestilling udenfor EU, laves denne automatisk, når du indtaster din leveringsadresse og vælger dit land.
Bemærk! Det er kun muligt at afhente efter telefonisk aftale på 7022 1404.
Betaling
Alle køb betales enten via Dankort, Mobilpay, Visa, Mastercard eller Bankoverførsel. Ved betaling med kort er der intet gebyr.
Der kan også forudbetales via bankoverførsel på kontonr. 6863-0001086995. Alle priser er DKK kontantpriser inkl. moms og der ydes ikke kontantrabat eller kredit. Overskrides en betalingsdato, vil der blive påført rykkergebyr på kr. 100,00 pr. rykker.
Ved kontooverførsel fra udlandet benyttes SWIFT NSBKDK21 - Iban DK8868630001086995. Du skal selv dække gebyrer til bankoverførslen, når du betaler fra udlandet, så vi modtager det fulde købsbeløb.
Vi hæver først pengene ved afsendelse af din ordre.
Vi har desværre ikke mulighed for at tilbyde afdragsordning. Det er dog muligt at leje Novafon med forkøbsret, så betalingen falder i to dele. Du kan se mere om vores lejebetingelser her: Udlejning af Novafon.
Returret
Novafon ApS yder 14 dages fortrydelsesret og yderligere 14 dage til at returnere varen, regnet fra leveringsdato.
Såfremt varen fremstår som ny og er i original emballage tilbagebetales hele beløbet. Ved ny forstås, at apparatet må være prøvet, som hvis man havde set og prøvet det i en forretning. Såfremt varen har været brugt og ikke længere kan sælges som helt ny fratrækkes værdiforringelse en eventuel tilbagebetaling.
Bemærk! Da apparatet er et personligt og hygiejnisk apparat vil det, såfremt det på nogen måde bærer præg af at være brugt, betegnes som en leje og man kan forvente at der fratrækkes kr. 1.400,00 som havde man lejet det.
Kunden hæfter for apparatet indtil det er returneret og modtaget hos Novafon, og fragtskader dækkes jvf ovenstående. Returforsendelsen skal være pakket forsvarligt ved returnering og kontaktoplysninger skal vedlægges.
Fortryder du købet:
- Skal dette skriftligt (mail: novafon@novafon.dk) eller telefonisk INDEN 14 DAGE meddeles til Novafon ApS. Har vi ikke modtaget en skriftlig eller telefonisk fortrydelse inden 14 dage fra levering, bortfalder returretten.
Senest 14 dage efter den skriftlige fortrydelse sendes varen, alle tilbehørsdele og original emballage tilbage for kundens regning og risiko til følgende adresse:
Novafon ApS, Skovbrovej 14, 5400 Bogense. Pakken SKAL sendes som pakke med levering. Vi modtager IKKE pakker til afhentning. På pakken skal noteres, at den må ligges i pakkepostkasse og vores mail skal sættes på forsendelsen, så vi får besked om modtagelsen.
Benytter du dig af fortrydelsesretten, vil du hurtigst muligt og senest 14 dage efter vi har modtaget forsendelsen, få dine penge tilbage. Pengene vil blive krediteret dit kort, hvis der er betalt med det og ellers overført til din bankkonto, husk derfor at oplyse kontonummer, hvis du har betalt via bankoverførsel.
Bemærk! Der er ikke 14 dages fortrydelsesret på en oprettet lejekontrakt.
Registrering af oplysninger
For at handle hos Novafon skal du oplyse dit navn, adresse, telefonnummer og mail. Vi bruger udelukkende dette i forbindelse med at sende din ordre til det rette sted, sende dig en mail med en ordrebekræftelse og en update på mail, når din ordre er sendt samt kommunikere med dig i forbindelse med din ordre.
- Vi vil aldrig videregive dine informationer til en tredje part og aldrig dele dine data andetsteds.
- Vi vil aldrig sende dig uønskede mails. Du modtager kun mails fra os, som har relation til din ordre.
- Vi gemmer kun dit navn, adresse og email i vores system af regnskabsmæssige årsager i henhold til bogføringsloven.
Vi benytter cookies til at målrette vores markedsføring og lave analyser på vores forretning. En cookie er en lille fil, som gemmes ved et besøg, og som hjælper os med at forstå vores kunder. Du kan til enhver tid slette dine cookies ved at rydde dine browserdata.
Du kan se mere, om vores databeskyttelse ved at klikke her: Beskyttelse af personlige oplysninger.
Garanti, service og reklamation
Reklamation over fejl ved varen skal ske omgående, efter at du har opdaget den eller burde have opdaget den ved en almindelig gennemgang af varen.
Ved forsøg på selv at reparere apparatet (gælder også tape eller lign. omkring apparat eller transformer) eller brug af apparatet efter fejlen er opdaget bortfalder al garanti.
Du kan reklamere skriftligt eller mundtligt. 2 år efter modtagelsen af varen ophører retten til at reklamation i henhold til Købelovens § 83, stk. 1. Når Novafon ApS modtager en klage over en vare, behandles klagen hurtigst muligt. Novafon ApS vil tage stilling til, om varen skal repareres, ombyttes, eller om der skal gives et prisnedslag.
Der er ikke reklamationsret ved tab af apparatet eller ved fejl, som er opstået på grund af forkert brug. Dette gælder også for ødelagte membraner, som er beskadigede på grund af for hårdt tryk eller for voldsom håndtering.
Reklamation skal ske til Novafon ApS, Skovbrovej 14, 5400 Bogense, tlf. 70 22 14 04, email: novafon@novafon.dk . Original faktura eller købsbevis skal altid medsendes ved reklamation, da det er garantibevis.
Forbehold og ansvar
Novafon ApS forbeholder sig ret til ændring i produkter og priser uden varsel, også uden at udgive ny prisliste. Der tages forbehold for eventuelle trykfejl, fejl og mangler i prislister, på hjemmesiden samt tilhørende brochurer og prospekter. Ligeledes tages forbehold for leveringstider i forbindelse med problemer ved fragtfirma eller udsolgte varer.
Ved indsendelse af produkter til Novafon ApS er det kundens ansvar at emballere forsendelsen forsvarligt og eventuelt opståede transportskader på produktet udbedres for kundens regning.
Enhver handel udføres under forbehold for force majure, herunder samfundsmæssige uroligheder, manglende råmaterialer, naturkatastrofer, strejker, ildebrand, tyveri og enhver anden udefra kommen begivenhed, som forhindrer Novafon ApS eller vore leverandører i at levere.
Salg til udlandet
Ønsker du at bestille et af vores produkter fra udlandet, vælger du dit land, når du indtaster din leveringsadresse.
Hvis du bestiller fra et EU-land, er købet inklusiv moms, og tillægges en fragtomkostning.
Hvis du bestiller fra et land uden for EU, vil du blive opkrævet moms (mva) i dit hjemland efter levering. Der tillægges fragtomkostninger, som indeholder fortoldningsgebyr til Post Nord på DKK 160,00 (gælder ikke Grønland). Når du skifter land ved indtastning af leveringsadressen, vil prisen skifte til beløbet uden moms (mva).
Forsendelsen er forsikret af Novafon ApS. For standardvarer gælder, at afsendelse sker indenfor 3 hverdage og levering sker med Postens Erhvervspakker i løbet af 1-9 hverdage efter afsendelse, alt efter, hvordan den afskibes (leveringstid til ikke brofaste øer er længere).
Ved modtagelsen af varen er kunden forpligtet til at undersøge at emballagen er uåbnet og ikke beskadiget. Eventuelle skader skal noteres/påtales til posten ved modtagelsen samt meddeles til Novafon ApS omgående.
Du kan betale med kreditkort eller bankoverførsel. Du vælger din betalingsform, når du har indtastet dine leveringsoplysninger.
OBS! Hvis du vælger betaling med bankoverførsel, skal du selv betale gebyret i banken, så vi modtager det fulde købsbeløb. Dette vælger du inden du godkender overførslen. BEMÆRK VENLIGST at en standard-indstilling i udenlandsk overførsel normalt er sat til at modtager betaler dele eller hele gebyret, så du skal ændre dette, før du godkender overførslen.
Der er ikke gebyrer på betaling med kreditkort.
Ved kontooverførsel fra udlandet benyttes SWIFT NSBKDK21 - Iban DK8868630001086995.
Novafon ApS
Skovbrovej 14
5400 Bogense
Tlf. : +45 70 22 14 04
E-mail : novafon@novafon.dk
Web : https://www.novafon.dk
Cvr nr. 72794613